skydiven uit een helicopter!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies Dekker - WaarBenJij.nu skydiven uit een helicopter!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies Dekker - WaarBenJij.nu

skydiven uit een helicopter!!!!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

13 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Bedankt voor alle leuke reacties! Erg leuk om te lezen.
et vorige berichtje was een beetje kort vanwege tijdgebrek en heeeeeeeel erg traag internet, maar nu heb ik eindelijk weer even tijd om een berichtje te schrijven. De vorige keer moest ik een outfit kopen voor het eindfeest met als thema beauty & the nerd en ik kan je verzekeren dat ik er echt als een nerd uitzag! Te erg gewoon:P Maar het was een mooi feestje!

Maar wat ik de volgende dag ging doen was echt nog veeeeel leuker! Ik ging skydiven uit een helicopter! Echt supergaaf! Je zat aan iemand anders vast en die deed natuurlijk alles voor je, dus eigenlijk was er niks engs aan, maar was het gewoon echt genieten van het uitzicht. De zijkant van de helicopter was de hele tijd open en ik zat met mijn gezicht naar buiten (en met mijn voeten op het randje omdat het wel een beetje krapjes was met 6 man in een helicopter), waardoor ik echt een fantastisch uitzicht had! En toen we gingen springen (of ons eigenlijk lieten vallen want bij een helicopter kun je beter niet springen als je eruit gaat) was dat eigenlijk net zo, je hebt gewoon een supermooi uitzicht! En ik mocht ook nog even zelf sturen. Er zijn ook foto's en filmpjes gemaakt, maar die komen maandag/dinsdag pas binnen en dan ben ik al weer weg uit sydney. Dus deze kan ik pas eind decemberlaten zien wanneer ik weer in sydney ben. Het was echt een mooie ervaring!

De dagen erna ben ik vooral bezig geweest om dingen te regelen. We moesten nog een vliegticket hebben en ook moesten we nog verzinnen hoe we de oostkust af gingen reizen en wat we wilden doen als we in Cairns zijn. Dat is nu allemaal geregeld, dus ik vlieg morgenochtend om 6 uur richting Cairns met Esther en Hilda (2 meiden waar ik mee op de kamer lag). We brengen daarom de nacht door op het vliegveld, dus zo hebben we zowel het goedkoopste ticket als een gratis overnachting;). We hebben vanaf maandag voor 6 dagen een campertje gehuurd en gaan dan riching Cape Tribulation en waarschijnlijk ook naar the Atherton Tablelands. Dus komende week zal ik waarschijnlijk niet op internet kunnen. Maar ik heb er erg veel zin in! Na die 6 dagen leveren we de camper weer bij Cairns in en dan wil ik daar gaan duiken. Het is nog niet zeker wat Esther en Hilda gaan doen, dus waarschijnlijk gaan we vanaf dan weer ieder ons eigen weg. De plannen veranderen met de dag, dus ook dit kan nog wel weer anders worden:P Ik heb in ieder geval een buspas van Cairns naar Sydney, dus het vervoer is geregeld!

Ik ben benieuwd wat ik over een week allemaal te vertellen heb, maar dat horen jullie dan!


  • 13 Oktober 2012 - 08:58

    Astrid:

    Klinkt weer super :D, tof dat je al bent wezen skydiven!!!
    Heel veel plezier in Cairns! En er gaat niets boven overnachten op het vliegveld haha!!
    Xx

  • 13 Oktober 2012 - 09:41

    Martha:

    Je bent al onderweg als ik dit schrijf, maar we hopen dat na al deze mooie belevenissen in Sydney ook de trip met de camper een succes is (was). We lezen het wel !!

  • 13 Oktober 2012 - 13:11

    Oma.:

    Hoi Marlies heb je berichtje gelezezen. Je Pa en Ma zijn gisteravond geweest. Maak er een mooie reis van in jullie campertje. Voorzichtig zijn hoor. We hebben de foto's bekeken mooi hoor. Heb je de was al droog?
    Je moet er maar opkomen om zo een was lijntje te maken. Een dikke kus en een fijne reis .

  • 13 Oktober 2012 - 14:37

    Fam. Schoonvelde:

    Hey Marlies, leuk je verhaal lezen. Wat een avontuur zeg! Heerlijk om niet te ver vooruit te kijken en maar te zien wat er op je pad komt. Meid geniet er maar lekker van. We kijken uit naar je volgende verhaal!!! Groetjes Geuchien, Geke, Bart, Dian.

  • 13 Oktober 2012 - 16:10

    Tante Corrie:

    Wat fijn dat je al zulke leuke dingen doet spannend hoor!! Geniet maar lekker en wij genieten van die spannende verhalen gr uit lhee

  • 13 Oktober 2012 - 16:34

    Ronald Ireen:

    je lijkt wel beetje op zwiebertje als je kleren zo op laat drogen

  • 13 Oktober 2012 - 16:45

    Sigrid:

    Marlies, het zijn nu al prachtige verhalen! Blijf lekker doorgaan met genieten :)

  • 14 Oktober 2012 - 11:50

    Elisa:

    Super gaaf Marlies! Je maakt al behoorlijk wat mee zo te lezen ;). En vooral dat overnachten op het vliegveld hahaha. Veel plezier op je volgende bestemming!

  • 15 Oktober 2012 - 12:07

    Marthe:

    He Marlies!!

    Supergaaf dat je bent gaan skydiven!!
    Heel veel plezier in Cairns, ik ben wel een beetje jaloers hoor!! :D

    xx

  • 17 Oktober 2012 - 16:52

    Wendy VV:

    Leuuuuk marlies! :)
    Wat gaaf dat skydiven! Ik ben ook wel benieuwd naar die fotos! Maar nog even wachten dus.
    En nu rij je dus lekker in een camper rond Cairns. Leuk hoor. Zou gaaf zijn als je gaat duiken! Je PEDI halen? Of zijn de plannen ondertussen alweer gewijzigd? :p
    Genietse!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marlies

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 22393

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 April 2013

Australië

Landen bezocht: