Eerste week down under! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies Dekker - WaarBenJij.nu Eerste week down under! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlies Dekker - WaarBenJij.nu

Eerste week down under!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

09 Oktober 2012 | Australië, Sydney

De tijd vliegt echt voorbij! Ook nu heb ik niet heel veel tijd om een berichtje te schrijven, wan we moeten nog een outfit kopen voor het eindfeest van vanavond. Maar ik heb het echt ontzettend naar mijn zin hier. We hebben al veel gedaan. We zijn naar de blue mountains geweest, hebben een harbour cruise gemaakt in sydney, een aussie bbq gehad op het dak van een hostel, een karaoke feest gehad en ook zijn de dingen als een bankrekening, telefoonnummer en dergelijke allemaal geregeld.

Ik heb toch een ander telefoonnummer dan dat ik in het vorige bericthje had geplaatst, dus mijn telefoonnummer is nu: +61452381379. Mocht er dus iemand zijn die naar dat andere nummer heeft gesmst dan heb ik die niet ontvangen :P

Vanaf morgen is de gezamenlijke week met australian backpackers afgelopen en kan het avontuur echt gaan beginnen. Daar heb ik ook wel zin in. Want nu loop je toch de hele tijd met een hele groep en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik dan ook totaal niet na kan vertellen waar ik geweest ben. Dus het wordt tijd dat ik de boel zelf een beetje uit ga zoeken:P
Zodra ik een beetje een goedkoop vliegticket heb kunnen vinden ga ik vliegen naar Cairns met een aantal meiden en vanaf daar zien we het dan wel weer verder! Zodra iik meer tijd heb zal ik ook wat foto's uploaden. Dus tot snel!

  • 09 Oktober 2012 - 05:13

    Ellen Metting:

    Klinkt allemaal erg leuk hoor! Heel veel plezier verder en we wachten op je volgende verslag en foto's!

    Groetjes Jan en Ellen

  • 09 Oktober 2012 - 07:12

    Arjan:

    Hee lief zusje!

    Het klinkt allemaal echt wel heel erg gaaf!
    Het thuisfront mist je wel hoor!!!

    Xx

  • 09 Oktober 2012 - 08:24

    Marieke:

    Ik dacht gisteravond nog, nou Marlies, kom maar op met dat eerste verslagje:) Leuk, om te lezen!! Veel plezier weer! liefs, Marieke

  • 09 Oktober 2012 - 11:24

    Alie De Best:

    Fijn Marlie dat je het zo naar de zin hebt. Ik las dat je al een paar vriendinnen hebt waarmee je naar Cairns gaat. Geniet maar van je reis je hebt het verdiend.Heb de eerste foto al gekregen van je mam, ze houden mij goed op de hoogte.Nu voorzichtig zijn en heeeeeel veel plezier dikke kus Oma.

  • 09 Oktober 2012 - 14:10

    Astrid:

    Hee!
    Je eerste verhalen klinken al super :D goed om te horen dat je het naar je zin hebt!! Ben erg benieuwd naar de foto's :). Heel veel plezier enne je hebt toch wel even gezongen tijdens de karaoke avond he :P?
    Xxx Astrid

  • 09 Oktober 2012 - 15:27

    Wendy VV:

    Leuuuuuuk! Haha ik keek ook al uit naar een update. Genoeg te doen dus de eerste week! En karaoke is natuurlijk helemaal jouw ding :) Ik heb je al op wat foto's gespot op de facebook pagina van australian backpackers :) Leuk dat je al wat mensen hebt gevonden waar je mee verder wil gaan reizen.
    En had je idd een smsje gestuurd op dat andere nummer, dan komt de volgende er snel aan haha!

  • 09 Oktober 2012 - 22:34

    Dimi:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeyeaaaaaaaa avonturier, nou dat klinkt helemaal super, iig al veel ondernomen zo die eerste dagen! Ben benieuwd naar je vervolgverhalen en de foto's natuurlijk! en top dat je een groepje hebt om mee verder ter reizen, tof! Ga er van genieten!!! Liefs, Dimi

  • 09 Oktober 2012 - 22:34

    Dimi:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeyeaaaaaaaa avonturier, nou dat klinkt helemaal super, iig al veel ondernomen zo die eerste dagen! Ben benieuwd naar je vervolgverhalen en de foto's natuurlijk! en top dat je een groepje hebt om mee verder ter reizen, tof! Ga er van genieten!!! Liefs, Dimi

  • 10 Oktober 2012 - 21:16

    Mathilde:

    Veel plezier Marlies! Fijn dat je het al naar je zin hebt! Veel plezier op het feest! ;-) xxx

  • 10 Oktober 2012 - 21:16

    Mathilde:

    Veel plezier Marlies! Fijn dat je het al naar je zin hebt! Veel plezier op het feest! ;-) xxx

  • 12 Oktober 2012 - 18:37

    Hanneke Oosterveld:

    Heey Marliesje!

    Het feest is begonnen! Een half jaar lang vakantie vieren, leuke dingen doen, feestjes bouwen, mensen ontmoeten en als er dan nog tijd te veel en geld te weinig is misschien een beetje werken. Je hebt al een goede start gemaakt zo te lezen. Have fun! Enne als je verdwaald bent dan moet je gewoon langs het water blijven lopen.. kom je er vanzelf:P

    Liefs!

  • 13 Oktober 2012 - 13:06

    Gea Benting-Kuik:

    He hallo Marlies,
    hoorde van Tjacco dat je een half jaar gaat backpacken in Australie, super zeg!!! Dat zal Tjacco ook zeker beamen. We wensen je heel veel plezier en succes daar en zijn benieuwd naar al je verhalen!! Geniet ervan, een half jaar is zo voorbij;)
    Groetjes uit Coevorden,
    Gea en Sanne-Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marlies

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 22395

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 April 2013

Australië

Landen bezocht: