Bijna is het zo ver... - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Marlies Dekker - WaarBenJij.nu Bijna is het zo ver... - Reisverslag uit Ugchelen, Nederland van Marlies Dekker - WaarBenJij.nu

Bijna is het zo ver...

Blijf op de hoogte en volg Marlies

01 Oktober 2012 | Nederland, Ugchelen

Na afgelopen weekend van vrienden en familie afscheid te hebben genomen, is het woensdag alweer zo ver... Dan vertrek ik voor een half jaar naar Australië om daar te gaan backpacken!

Ik vond het erg leuk dat er zoveel mensen zijn gekomen om te vieren dat ik geslaagd ben en tegelijkertijd om afscheid te nemen. Het petje op, petje af was erg geslaagd en wie zal het hebben dat er maar liefst twee jongens voor je op de knieën gaan? Daarnaast natuurlijk bedankt voor alle kaartjes en cadeautjes! Helaas zal ik daarvan niet veel mee naar Australië kunnen nemen omdat ik mijn tas nog maar net dicht krijg zonder alle cadeautjes (jaja het is uiteindelijk gelukt :P), maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk!

Vanaf woensdag heb ik mijn Nederlandse telefoonnummer niet meer, maar dan ben ik (als het goed is) te bereiken op:
+61435629776

Via deze blog zal ik iedereen proberen op de hoogte te houden van alle gebeurtenissen!


  • 01 Oktober 2012 - 17:33

    Gaby:

    Goede reis! Maak er een onvergetelijke tijd van :)

  • 01 Oktober 2012 - 18:00

    Hettie Wouda:

    he marlies,
    heel plezier en geniet ervan. we wensen je een hele goede reis toe.hartelijke groet hettie en fam.

  • 01 Oktober 2012 - 20:16

    Miranca:

    Goede reis en heel veel plezier!

  • 02 Oktober 2012 - 13:10

    Fam..schoonvelde:

    Hey Marlies, wij wensen je een super gave tijd toe down under!!!! Geniet er van!! Heel veel succes. We kijken uit naar je verhalen.
    Groetjes Geuchien, Geke, Bart en Dian

  • 02 Oktober 2012 - 16:48

    Elisa:

    Woehoeeeeeeee! een hele fijne reis! Geniet ervan en wel foto's maken he ;)

  • 02 Oktober 2012 - 17:30

    Alie:

    Marlies een goede reis gewenst geniet er van . Een dikke kus oma

  • 02 Oktober 2012 - 19:20

    Oom Jans En Tante Corrie:

    Lieve Malies Wij wensen je een hele goede reis en we hopen dat het een hele mooie tijd voor je zal worden .Veel zien en
    mensen ontmoeten we willen je graag volgen tijdens je reis . veel succes !!!!!! liefs uit lhee van oom Jans en tante Corrie

  • 03 Oktober 2012 - 10:41

    Jolanda En Henk:

    Hoi marlies. we hebben je afgeleverd op het vliegveld. inmiddels ben je door de douane en ga je straks vliegen. Wij zijn inmiddels begonnen aan de terugreis. Wij wensen je heel veel plezier, veel ervaringen en een fantastische tijd toe. We houden van je.

  • 03 Oktober 2012 - 11:56

    Marthe:

    He Marlies!

    Waarschijnlijk zit je op dit moment al in het vliegtuig, maar ik wil je alsnog een hele goed vlucht wensen!!
    En geniet van je reis!!

    xx Marthe

  • 03 Oktober 2012 - 17:10

    Martha:

    Hoi Marlies,inmiddels onderweg....spannend!! Maar ook genieten hoor!! groetjes uit Scheemda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ugchelen

Marlies

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1278
Totaal aantal bezoekers 22391

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 04 April 2013

Australië

Landen bezocht: